tansudobreva Selam kızlar dün doğum yaptım kızımı kucagima aldım cok sukur darisi tum bekleyenlerin başına .. Yalnız benim moralim cok bozuk kızımın kafasının tam sağ üst kısmında bi şişlik var top gibi sizce neden yaşayan oldumu biri boyle birşey
cns__ tansudobreva normal doğum mu yaptınız? Benim oğlumda da var normal doğum olduğu için doktor olur dedi.
Tatar59 tansudobreva kuzenimin bebeğinde de vardı sezaryen olmasına rağmen. Kendi kendine gecek o dedi doktorlar. Gerçekten de kendi kendine gecti
tansudobreva Evet normal dogum doktor bakti banada normal dedi ama nebiliyim boyle top gibi şiş bir tarafi yarin taburcu olucaz insallah kan testleri fln yapicaklar baska doktorda bakicak cns__
esraEb cns__ bebeğinizin kafasındaki şişlik ne kadar zamanda düzeldi. Ben de 10!gün önce normal doğum yaptım benim bebeğimin kafası da öyle
cns__ tansudobreva biz dün 5. Gün muayenesi olduk o zaman da normal gecicek zamanla dedi. Size de normal demiş geçer zamanla merak etmeyin
esraEb kahvesever__ merhabalar. Bebeğinizin kafasındaki şişlik ne kadar zaman sonra geçti. Ben de 10 gün önce normal doğum yaptım benim bebeğimde de kocaman bi şişlik var sol tarafında 😞
cns__ esraEb düzelir inşallah merak etme 🙏 doktorun ne dedii önemli başka kimseyi dinleme. Benim etrafımdakiler de gereksiz panik yapıp beni germişti çünkü 😀