kubraselcuk Kızlar Allah izin verirse bir oğlum olacak 💙 ama asla isim bulamıyoruz 😃 Kıvanç ve Görkem isimleri hoşuma gitti ama evet bu diyemiyorum… lütfen önerileriniz varsa yazın 🙏🏼
Aynenkanka kubraselcuk ben de kıvanç istemiştim ama eşimin bekarlığımızdan beri Kuzey dilinden düşmüyordu 😁 Kuzey Ali koyduk biz de
mucizelerimuhb kubraselcuk 9 ay düşündüm bir türlü karar veremedim sonra düşündümde 8 martta doğum 6 marttaysa beraat kandili ismi berat olsun😊
Burciin19 kubraselcuk büyük oğlumun adı kuzey küçüğede atlas koymaya karar verdik 🥰 erkek bebeğe isim bulmak çok zor
kubraselcuk Meri11 evet en içime sinen o şuan. Sadece söylenişi çok mu sert diye düşündüm soy ismimiz de Selçuk çünkü
Seval75 kubraselcuk Erkek bebeğe isim bulmak çok zor ya😁 Biz yiğit ve yağız arasında kalmıştık Yağız koyduk 😍👼
kubraselcuk Seval75 ikiside çevremizde var yoksa çok güzel isim yağızı daha yeni yakın arkadaşım koydu ☺️