Allah aşkına kızlar, sizinde böyle mi? Tüm gün normal seyreden vücudum gece olduğunda özellikle gece yarısına yakın, tüm ağrıları hatırlatıyor. Tam uyucam kalça kemiği vajina kuyruk sokumu ağrısından uyuyamıyorum. Zombi gibi geziyorum artık ya…
Hani bunlar iyi günlerimizdi? Hani uyuyabildiğimiz kadar uyumalıydık bebek doğunca uykusuzluklara hazır olacaktık? Valla isyan ediyorum artık:(