Korkmazsevvaal Kızlar bişey aklıma takıldı.devlette sezeryan doğum olunca dikişler estetik dikiş ,lazerle mi yapıyorlar yoksa sadece özel hastanede mi oluyor. Devlette olunca karında çok iz falan kalıyor mu ?
Glitter Korkmazsevvaal devlet hastanesi de olsa her hastanenin imkanlari bir degil. Pek cok hastaneyle calistim, kimileri eriyebilen ve estetik dikis yaparken kimisi normal sutur kullaniyor.
deletedmom734 Korkmazsevvaal üniversite hastanesinde olacağım ben lazerle yapıştırılıyor estetik dikiş diye geçiyor
Korkmazsevvaal tugbaarya Normal doğum istiyorum aslında ama şimdi olurda sezeryan olursa diye endişelendim bi an.
Korkmazsevvaal deletedmom734 acaba zeynep kamilde dikişi nasıl yapıyorlar.bir daha ki kontrolümde sorucam