bsra1595 muhallebiyi ne ile yapıyorsunuz? Süt ise bence bırakın.
Öğünlerini düzenli yiyor ise gece yatmadan önce bir daha gıdaya ihtiyacı olmuyor artık 1 yaş bebeklerin. Anne sütü içiyor ise yeterlidir.
Odasında ışık varsa onu kapatın bir de karanlık olsun, koridor vs gibi uzak ışık olsun azcık.
Sadece gece uykusunda sürekli kalkıp ağlıyor ise sürekli yaptığınız şeyleri biraz değiştirin başka bir rutin bulun bir de bence en önemlisi bebeğiniz ile konuşun sürekli.
Artık uyku vakti, uyu tamam mı ben de uyuyacağım sabah görüşeceğiz ben buradayım yanındayım merak etme hadi sarıl bana güzel uyu tamam mı vs vs hani aklınıza ne gelirse böyle kısık sesle şefkatle onunla konuşun bilinçaltına işleyin.