Arkadaşlar merhaba yardımcı olursanız çoook sevinirim internette araştırdım ama detaylı bi bilgi alamadım hastaneye gitmek için randevu bulamıyorum
Yaklaşık 1 senedir baş parmağımda tırnak batması yaşıyorum ve bu hamilelik döneminde daha da arttı çektiren var mı hamileyken veya ne tür işlem yapıldı acı veriyor mu karnım da büyüdüğü için kesemiyorum bile dayanılmayacak kadar acı veriyor karnımı da zorlamak istemiyorum ne yapabilirim