Sinem0135
Belki 10 belki 20 defa diyetisyen sürecim oldu ergenliğimden beri hep kilolu biriydim , 5 kilo veriyordum gerisi gelmiyordu sıkılıyordum irademe sahip değildim , spor yapmıyordum üşeniyordum.
Şuan yine diyetisyen sürecindeyim 12 kilo verdim hergün Spor yapıyorum , diyetime birebir uyum sağlıyorum tamamen kafada bitiyor olay beyine ne komut verirsen onu uyguluyor açıkçası canım birşeyde istese yemiyeceksin diyorum kendi kendime irademe sahip çıkıyorum.
Artık sıkıldım kilolarımdan sağlık açımdan bir sorun yok sadece çok çabuk yoruluyorum , istediğim kiyafetleri giyemiyorum henüz gebe değilim rahat bir hamilelik geçirmek için de kilo vermek istedim.
Kendinizi motive edin , spor yaparken bile hedefinizi hayal edin emin olun gerisi gelecektir 🤍