Eğer bi sorun yoksa tabiki de normal doğum canım en güzeli 18 gün önce normal doğum yapmış biri olarak söylüyorum doğumdan 1-2 saat sonra hastaneye gelenleri ayakta karşıladım 🙏🏼
Tabiki onunda zorlukları var ama sancın geldiğinde sakin kalmayı doğru nefes alıp vermeyi ve doğru zamanda ıkınmayı bilirsen herseyin üstesinden gelirsin Allah kuvvet veriyor