Kızlar merhaba 35gunluk bebeğimde malesef gaz problemi yaşıyorum gaz damlası filan kullanıyorum mama olarakta sma optipro ama bazı arkadaşlarda gaz yaptığını okudum bugün hipp Organic Combiotik aldım kullanan arkadaşlar var mı memnun musunuz kusma filan yaptı mi gaz sorununu azalttı mi.Gaz yüzünden sürekli ağlıyoruz😔