Svmtgy ben isimlerde Türkçe harf kullanılmasını sevmiyorum. İleride büyüyünce yurtdışında okur, yaşar vs yabancı arkadaslarıda rahat telafuz edebilsin diye 😀 ç ve ö harfli isimleri bu yüzden eledim oyum Barlas’a ☺️ Ama ben fazla detaycıyım kimse bu kadar düşünmek zorunda değil tabi 😂