Humeyra_ Sibel_7837 valla ben 24 haftalığım hala sırt üstü yatma aşkım bitmedi . Ama sola dönüp yatmak en rahatı hem çocuk için hem kendimiz için :)
Firaaa Sibel_7837 kaçıncı haftaya kadar yatdığımı bilmiyorum ama sırt üstü yatma bebek için zararlı diyolar doktorlar. sol tarfa yatmak en iyisi
Bet1 Sibel_7837 ben sola yatıyorum ama kendimi sırt üstü buluyorum tekrar sola yatıyorum tekrar sırt üstü buluyorum 🤦🏻♀️ eşime de söyledim eğer sırt üstü dönersem beni uyandır diye oda deliksiz uyuyor 😂
Aselhumaninannesi Firaaa bebek için değilde anne için zararlı doktorlar o yüzden sağ veya sol öneriyor sebebi ise sırt üstü yattiginda bebek direk organların üstüne geliyor anneye baskı uyguluyor
ilkanneyim06 ben cumaya doğum yapıcam sırtım o kadar ağrıyo ki sırt üstü yatıyorym mecburen yoksa uyuyamıyorum ağrılarım oluyo kabus oldu uyku diyince aklım cıkıyo artık aksam olsun istemiyorum
Aselhumaninannesi Sahnedekimadam bana doktor öyle söyledi o yüzden dedim organlara baskı yapıyor diye her iki turdede sıkıntı ama işte bende o alışkanlıktan donemiyoeum
Hanife2109 Sibel_7837 36. Haftamdayım ara ara hala yatıyorum çünkü sağa yada sola yattığımda ara ara karin boşluğumda uyuşma ve ağrı hissi oluşuyor mecbur sırt üstü yatıp rahatlatiyorum kendimi