Ozy bende de aynı durum vat.. 24haftalıktı her yeri, bacak boyu 22haftalık dedi.. Benim ablam doktor, eşimin ailesinde boyla ilgili kalıtsal rahatsızlık olup olmadığını sordu.. Yok dedim.. Tıp literatüründe sadece bacak kısalığı diye bir hastalık yok genetik değilse dedi.. Öenmlinolan baş çevresi gerisi zamanla kendini tamamlar dedi.. İçim rahatladı.. En başta çok üzülmüştüm ama, şimdi çokta umursamıyorum.. doktorlar en ufak bir detayı bile anlatıyorlar risk almamak için.. Çevremde down demedikleri bebek nerdeyse yok, ama down doğan bebek de yok hamdolsun..
Diyeceğim o ki, sende takma kafana.. Allah'ın izniyle sağlıkla gelir merak etme.. 😉