Aynur07k bende 28+3 de fazla enfeksiyon , iltihap geçiriyorum. Açılma ile ilgili birsey demedi ona alttan mı baktılar ?
Rahim deliğinde topacık bir et var apse olmuş. Alttan fitil atarken fark ettim içim balon gibi şişmiş. Cok geçmiş olsun. Rabbim sağ saglim kucağımıza doğru zamanda almayı nasip etsin