13.haftamdayım. 63 le hamile kaldım ama 3 kilo vermişim. Ne zaman iştahım midem düzelir doğru düzgün bişeyler yiyebilirim bilmiyorum 😔Bazen kendimi halsiz bitkin hissediyorum. Bebeğe faydam oluyor mu acaba eksik mi kalıyor besin açısından beni çok tedirgin ediyor