Ebrarakin Yarın sabah sezaryene alıncam cookk heycanlıyım bebişle son beraber gecemiz tecrübeli anneler önerileriniz nedir 🥹😍
tulaye Ebrarakin hiç korkmayın ameliyattan sadece bebeğinize odaklanın. kucağınıza almak çok güzel bir şey 🐣🤗
Pamuk Ebrarakin Allah kolay güzel doğum nasip etsin canim🤲🤲 Banada dua et benimde gebeligim ilerlesin bu yazıyı yazmak nasip olsun🫠🫠
[silindi] Ebrarakin Sağlıkla kucağına al İnşallah. Bizim için zaman hiç geçmiyor İnşallah bizde o günleri görürüz Yolumuz Çok uzun 17+3 🍅
Esayser Ebrarakin Hayırlı sağlıklı doğumlar inşallah bende ertesi gün doğum yapacağım 🥲 bende şimdiden uyuyamıyorum aynı anda bi sürü duygu yaşıyorum
Ebrarakin Pamuk amin insallah kısmet olur sizinde hikayenizide okuruz 😍 insallah saglıkla huzurla agrısız sızısız gebeliğiniz ve dogumunuz olur 🌹
Ebrarakin Basakannesi şokta gibiyim sanki şuan eşimle tekiz evde diyorumki son sessiz gecemiz yarından sonra napıcaz bakalım cok heyecanlıyız 🥹😂
Ebrarakin [silindi] oh maşallah daha zaman var ozamanlar bende nası olcak cook var daha diyodum ama cidden zaman cok cabuk geçiyomuş 🥹 saglıkla geçsin gebeliğiniz insallah 🥰
Arzubal Ebrarakin ben de yarın sezeryan olucam bi ağlıyorum bi gülüyorum gün boyu öyleydi çok tuhaf bi his hem korkuyorsun hem seviniyorsun heyecanlısın hayatın asla aynı devam etmeyecek bunu da biliyorsun falan değişik bi his
Ebrarakin Arzubal yaaa bizde 38 haftalıgız ama 40a kadar beklersek 5 kilo olur dedi doktor ayırıyo bizi 😋😂
Nilgunaksudizdar Ebrarakin Of benimde çarşamba günü sezeryanım var asla uyuyamıyorum çok korkuyorum garip bir his Allah içimizi ferahlatsın sağlıkla kucağımıza alalım 🙏🥰💫
Ebrarakin Nilgunaksudizdar insallah hadi bakalım en kısa zamanda pozitif hikayelerimizi yazmayı nasip etsin allah bize 🤲🏼😍