12+3 ye ikili taramak vardı . Kendi doktorum değil farklı bi doktor ultrason ile muayene etti. Ben ccinsiyeti öğrenebilir miyiz diye sorduğumda erkeğe benziyor ama yanılma payim çok yüksek bidahaki kontrolü bekleyin kesinlestirmek için dedi. Kontrolüm 15. Haftada . Umarım bu sefer net şekilde öğreniriz. Bu arada devlet hastanesine gidiyorum