Hemen anlatıyorum 😁 doktorum dibe gelmiycek şekilde son aylarda boyatabilirsin dedi. Bende pimpirikli olduğum için baya araştırdım Aveda diye bi marka varmış bu marka her ilde anlaşması olduğu kuaförler açmış hatta baya ğnlüşer sosyeteler hamileyken bu kuaförleri kullanıyomus yüzde 98 organik temiz içerikmiş ben ondan yaptırıcam doğumdan önce ombre