pnar-06
Gebelik şekeri olduğu için 39. Hafta yatisim yapıldı canım direk suni sancı vermediler 2 gün hastanede kaldım doğumu tetiklemek için alttan ilaç verdiler sonrasında kendi sancıların geldi hizlaninca 1 saat falan suni sancı aldım normal doğum yaptım. Tüm doktorlar hemsireller öyle güzel ilgiliydi ki herşey güzel ilerledi, temizlik personellerine kadar hepsi çok iyiydi. İnşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız bebeğinizi 😍