Aysedugme Çağrı güvene gidiyorum detaylıyı da o yaptı tabi memnun kalırsınız üniversiteyi pek bilmiyorum maalesef
Aysedugme Ben düzenli hastasıyım normal muayene ücretini verdim sadece ekstra ücret ödemedim ama 1000 civarı galiba