Kızlar merhaba, 35+3 olduk. 23 Mart doğum olacak. Gümüş kapak ve lansinoh göğüs ucu kremini ne zaman kullanmaya başladınız? Doğumdan ne kadar süre önce kullanılmalı? Ve bebek doğup emzirmeye başladığımızda, lansinohu sürdükten sonra bölgeyi temizlememiz gerekiyor mu? Kremden arındırmalı mıyız? Teşekkür ederim ☺️💐