Gamzemiryasin
selam hamişler 30 haftanın içerisindeyim doğuma az kaldı 2.cocugumu Alacağım sezeryanla kucağıma allahın ıznıyle o yuzden stres ve heycan daha cok.
sorum 2. dgum sezeryan zormu kolaymı oluyo bide tam mı yarım bayıltmada mı daha kolay gecer doğum?🤔