Arkadaşlar herhangi bir sağlık sorunu olursa ki Allah korusun, en azından hemen teşhis konulup doğum sonrası tedavi kolaylaşıyor, ayrıca 1 tüp kan yani, ve ultrasonla bebeği inceliyorlar, korkacak ya da zarar verecek bi durum yok. Şu zamanda şu teknolojide hayret ediyorum yani.. Kullanın tüm imkanları.. Benim miyomlar ilk o ultrason kontrolünde görünmüştü mesela..