Vuslat02 Alyna1 gerçekten ne zor süreçler ilk gebeliğim diyorum zaten hayırla keseyi görsem kalp atışını duysam sağlıkla kucağıma alsam hepsi ayrı stresli aşama rabbim hepimize sağlıkla hayırla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
soulmate35 Vuslat02 5+5 te gittim keseyi o gün gördüm ben de 4haftalıkken falan öğrendim hamile oldugumu biraz bekledim doktora gitmek için bu cok zor biliyorum ama sabretmek gerek🙏🏼
Merve0110 pembemor25 2 hafta önce öğrendiğimde 50 ydi aradan 10 gün geçti belki yükselmiştir yarın randevum var inşallah hayırlısı olur
Merve0110 pembemor25 vermedim acilde ki doktor küçük bir kaç hafta bekle demişti ilk defa yarın gidicem kadın doğuma kese falan gözüksün diye bekledim
Alyna1 Vuslat02 pembemor25 Ben bugün gittim gördüm hanımlar yazıyorum ki bir nebze içiniz rahat etsin dediğim gibi beta artisiniz düzenliyse eğer panik yapmayın stres yapmayın inşallah Allah gönlünüze göre verir umarım sizlerde görürsünüz kızlar 🙏🙏
Gulsbaby Başlığı görünce zamanın ne kadar hızlı geçtiğini anlıyor insan. Daha dün gibi beş haftalık dediğim günler 21 haftalık olduk ☺️ Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏼
soulmate35 Elitopatra25 10 martta muayene var canım 2. muayenm olucak kalp atışı için gidicez bakalım inşallah duyarız yani 8haftalık falan olucak o tarihte