edagurkaynak176 Kizlar 18inde asilama oldum, test icin erken mi 😁artik sabrim kalmadi ve cok korkuyorum yine olmadiysa🥺
mrvsrcn edagurkaynak176 11.gün sabahında testim negatif akşamında coook silik bir çizgi vardı 12. Güne kadar sabredin bence ☺️
Sibel_72 Daha erken biraz bekleyin şimdi yapıp negatif çıkarsa stres yaparsınız ama belki daha sonra pozitif çıkar o yüzden erken yapmayın sizin iyiliğiniz için doktor ne zaman dediyse o zaman yapın
Jaleisik Ben 10.gun kan testi yaptrdim 3.3 çıktı 12 .gün yaptrdim 32.25 çıktı 14.gun yaptrdim 91.25 çıktı canim