Çin takvimine göre yapmadım ama takvime baktığımda oğlum için oğlan demişti oğlum oldu ben ozamanlar bakmamıştım takvime . Daha geçen gün baktım 😀 bide adetin bittikten 8-12 gün aradı birliktelik olursa kız 13-17 arası olursa erkek die duydum 🤷♀️ ne kadar doğru bilmiyorum. Bi oğlum war kız istiyordum sonra Tuğçe sus dedim 😞 Allahım sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin. Cinsiyetin önemi yok. 🤲🤲 bu arada hamile değilim hamile olmak için çalışmalara başlayan annelerdenim 😀