Benim doktorumda son aylarda izin verdi bende bu ilk ve son hakkımı doğumdan önce yaptırıcam. Bende ombre yaptırıcam. Çok pimpirikliyim çok arastırdım aveda diye bi ürün varmış ve bu ürünün açtığı ortak olduğu kuaoferlor varmış her ilde. Hatta hamile olan ğnlüler sosyeteler bu kuaforlere gıdıyolarmıs yüzde 98 organikmiş ben ondan yaptırıcam