Şimdi dostlarım bugün evde düştüğüm için doktorum nst’ye çağırdı, hastane “muayenesiz nst çekemiyoruz muayene parası da ödeyip öyle çektireceksiniz” diyip 500 küsür tl talep etti, muayene de olmadım yani bir de. Bir önceki gebeliğimde sadece nst ödüyordum böyle durumlarda. Sizin hastanelerde nasıl acaba?? Normali mi bu anlayamadım