Kızlar dün aniden tansiyonum çıktı,az az ağrılarım vardı.Bu gündü öyle tansiyonum vardı ve öylenden şimdiye kadar geçmeyen hafif ağrılarım var ve bebekde kasıyormu ne anlamıyorum.Öylen kleksan vurdurdum ondan sonra böyle çok garip haraketleri var anlam veremediyim.Yarın doktora gidicem,ama başına gelen varmı böyle bir şey?Zaten suyumda sızıyordu,3 gün öncü bebek kilo almıyor artık,kanında katılaşma var o yüzden kilo almıyor dedi doktor.Bu gündü böyle,8ne sezeryan tarih aldık.Dayanırmıyım böyle o zamana kadar😔😔