Gamzeetrk Özel sektör çalışanıyım. Ve 37. Haftaya kadar çalışmak istiyorum Şuan 31 deyim. 37. Haftadan sonra parça parça almak istiyorum raporumu bu mümkün mü? Prosedür nasıl işliyor özelde çalışanlar yardımcı olabilir
Defnesa Hayır parça parça diye birşey yok 32 de çalışabilir 37 de de calişamaz alıp 16 hafta olarak kullanacaksınız en maksimum