Selin_1 Hamileligin son haftasindayim dis agrim gecmiyom 3 4 gundur. Tuzlu su, sirke,adacayi, nar suyu ve s akliniza gele bilecek herseyi yaptim daha cok siddetleniyo. Normal dogum istiyordum ama bu gidisle yarin doktora gidip sezeryan isteyecem
Elaaa81 Selin_1 aktardan karanfil yağı al canım hemen uyuşturuyor kulak çöpüyle baskı uykula bende çok çekiyprum daha çok yolum var 🥴
Merveilgaz Selin_1 ben doktora gittim 13 haftamda. Doktor sorun degil dedi gide bilirsin. Cunku dayanilmazdi artik. Bide senin simdi gitmen daha iyi olmaz mi bebek dogduktan sonra sut verirken de gidemezsjn cunku. Doktorunla konus canim
Sevilayms Selin_1 Canım doktora git iltihap falan vardır tehlikeye neden atıyorsun müdahale edemezse bile belki ilaç falan onerir
Busemertaden Kesinlikle siyah zeytin yarısını soğuk bi şekilde ağrıyan dişinin üstüne koy diğer dişinle baskı uygula 10 dk
Bereket41 Bende cok cekmistim hemde son 3 ay kala eczanede disinol diye bisey var yutmuyksun suruyosun sadece onu al sur baya etki ediyor
Sidarim Benimde çok kötü ağrıyor uyuyamıyordum geceleri ama karanfil koyunca hemen geçiyor karanfil varsa karanfili dene derim