Pelin52 Gokce35- eşim kuzey bende ahlas olsun istiyorum ama büyük bir ihtimalle kuzey olacak :) ailede herkes kuzey’i sevdi sağlıkla gelsinlerde gerisi önemli değil 🙏
1asel-duru oglusununannesii isim konusunda kimsenin karışmaya hakkı yok annenin ve babanın ortak kararı olmalı bence yani oğluna ve ya kızına illa şu isim olacak diye diretmek çocuk doğuran kadına haksızlık
oglusununannesii 1asel-duru Bunu düşünen mi var , gelinin düşünceleri ne zaman önemsenmiş isim konusunda önemsensin . Kendini bilen insan zorlamaz zaten , benim annem babam mesela asla istemezler böyle bir şey .
1asel-duru oglusununannesii benimkiler de bizim adımızı koymayın ona isim koymak anasının hakkı 9 ay karnında taşıyıp doğuran annesinin hakkıdır derler kaynanam kız olursa annenin adını koyun diyor şimdiden annemin adı şaziye kendi annem diyor sakin benim adımı koymayın ismini beğenmedigim için değil kendi bebeğim ben karar verebilirim ismine ama düşünce var düşünce var işte anlatamiyosun
Cimcinpi Btlabk bende Alparslan ismini beğeniyorumda bide babamın adını koycaz soy adımızda uzun sorun olurmu ilerde diye dusundum
Zumra_elif61 Mzg_15 bunu telafuz edebilen var mı canım ben de düşündüm en başta annemin dili dönmedi 😂😂
Symakkus Benim eşimde kendi ismini koymak istiyor bem pek istemesemde kırmamak ve bende Yusuf ismini kötü bulmadıgım için uygun isim arıyorum Yusuf un ikinci isim olmadı kaydyla önerebilceginiz isim var mı
Btlabk Cimcinpi bilmem neden sorun olsun ki istiyorsanız koyun 🥰 en fazla üniversite zamanı fazladan kodlama yapar 😃soy isminiz ne