Fatoserin Gokce35- ilk oğlumun adı Göktuğ tekrar hamileyim oğlan olursa Alptuğ yada Gökalp düşünüyoruz 🙃kızım olursa da Gökçe ❤️
gmzerdm Mehmet selim de inşallah karar kıldık bizde çünkü karar vermek çok zor çok güzel isimler var çünkü eşimin adını koymuş oluyoruz aynı zamanda 🤪
ErhanKubra Gokce35- yiğit ali düşünüyordum ama kardeşimin benden önce oldu yağız ali taktılar şimdi alparslan düşünüyorum bakalım daha ne olacağı belli değil 🫢