Gokce35- evet, kaclik yükleme yapılacağı hamileliğin başında yapılan kan testine bağlı sanırım. Benim O testimde şeker değerlerim normal çıktığı için 50lik yukletmisti doktorum. Ama sonuç yüksek çıkınca garanti olsun diye 75lik yükleme yapıldı. Hepsi de aç karnına yapıldı bu arada hiç birşey yemeden gittim hastaneye ve erkenden gitmenizi tavsiye ederim. Saat ilerledikçe açlık süresi artınca mahvoluyor insan:))