Anonim16 evet uzayan bir yapısı var.Lavaboda da görürsünüz günlük hayatta da ıslaklık hissi veriyor en azından benim öyle oluyor. Ben hep o günümü yumurtlama sanıyordum ondan 2 gün sonra başladı yumurtlamam hatta o ara akıntım çok azalmıştı 3 gün sürdü 3. gün çatlama oldu. Yanıldığımı bu ay anlamış oldum. Devam edin sizde teste görürsünüz inşallah birkaç güne yumurtlamayı