Fik -Mrvprmdk Beykoz devlet hastanesi (Paşabahçe) Esra boybek e gidiyorum çok memnunum iyi kadın Beykoz devlet hastanesi (Paşabahçe) De yasin Avşar var o da çok iyi diyorlar
Nurkcy -Mrvprmdk Pendik Kurtköyde Lokman hekim Hastahanesine gidiyorum. Memnunum ben ilgili bi doktor. doçent kendisi zaten herseyle kendi ilgileniyor.
Fik 2017Yeliz ay bede ilk ona gidecektim randevu bulamadım esraya aldım ya kalp atışını duyunca mutlu olması gülmesi beni benden aldı onunla devam ettim yasinden sonra en iyi o diyorlar zaten 😍
gayecam Medipol Koşuyolu -Hülya Toklucu 🤰🏻 Doktorumu bulduğum güne şükrediyorum gerçekten 33 haftalık hamileyim yaklaşık 18.haftamdan beri kendisinin takibindeyim ve gerçekten çok özenli,rahatlatıcı,güleryüzlü bir doktor