Dilekata123 Normal insanın içmediği kadar ilaç içip sonumun hastanede bitmesinden dolayı ilaçların hepsini bıraktım kan hapı kullanıyordum vitamin magnezyum başlayalı 2 gün olmuştu onuda bıraktım benim gibi ilaçları dokunup bırakan var mı kızlar aranızda
saitkereminannesi02 Dilekata123 Bebek sizde ki vitaminleri alır doğumdan sonra bile kullanılması gereken vitaminler var diye biliyorum
Dilekata123 Yaseminnvr Benimde bulantım karnımda şişlik ve inanılmaz halsizlik yapıyor faydasını göremedim kan sonuçlarında hepsi düşük çıkıyor bıraktığımdan beri hem çok dinç hemde sağlıklı hissediyorum ama bebeğe zararı olur mu onu bilmiyorum
Dilekata123 Yaseminnvr Doğal yoldan meyve yiyerek pekmez yiyerek daha sağlıklı diye düşünüyorum Allah korur illaki bebeklerimizi
Dilekata123 symozdag Doğal yoldan halletmeyi tercih ettim şimdi eskiden ilaç mı içilmiş sanki dicem geri kafalı olacam ama düşüncem bu bana iyi gelmeyen bebeğe de gelmez
Dilekata123 saitkereminannesi02 evet doğru söylüyorsunuz ama ilaçlar yüzünden mahvoldum hayırlısı diyelim🤲
saitkereminannesi02 Dilekata123 Öyle tabi ama mesela hap yutamiyorum diye kan ilacını kaşık şeklinde olanlardan istedim d vitamini ampul şeklinde değiştirip de deneyebilirsiniz vitaminler önemli bebek sağlığı için