NM_mom Kızlar selam bebeğim 3 ay 22 günlük ev kedimiz tırmaladı çok mutsuzum, kuduz aşısı ve karma aşısı var ama korktum yine de. Dışarıda çıkıp geziyor var mı başına gelen🥺
alya00 NM_mom benimde kedim var veterinere sormuştum aşısı olduğu sürece sorun olmaz demişti ama benimki hiç dışarı çıkmıyor
Mayalotto Yetişkinler için kedinin aşısı varsa bir sorun olmuyor ama bebekleri bilemiyorum. Nasıl tırmaladı? Benim de kedim var ve biraz hırçın birlikte yetiştirmek istiyorum onları :(
NM_mom Bebeğim bacağımda uyuyordu kedimde koltuğun tepesindeydi aslında hiç basmaz öteki kedim yanına gelince kaçamaya çalışırken bastı bacağına 🥺