Tgbaondrr Merhaba . 32. Haftamda hastaneden rapor aldım. Ancak rapor bitiş tarihi yazmıyor. Bu normal mı bi yanlışlık mı var?
ipekmom_ Tgbaondrr bende yarın alıcam bekliyim burada yanlışlık olmasın, tecrübeliler yazarsa çok iyi olur
babysevgi Tgbaondrr o tarihten itibaren 16 hafta olduğu için tarih yazmaz cnkü ne zaman doğacağı belli değil ama doğduktan sonra canlı doğum raporunu da gösteriyorsunuz ücret almak için zaten .