Kevser29k Arkadaşlar 28+3 haftalık hamileyim insallah oğlum olacak ama bugün hiç hareketlerini hissetmedim bugün kendimi çok yorgun hissettiğim için bikac saat uyudum uyandım yemek yedim hala oynamadı tekme atması için ne yapabilirim ?
minikoglumuz Kevser29k aynı haftamız endişe edilecek birsey olduğunu düşünmüyorum benim de oğlum olacak 3 gün hiç hareket etmediğini biliyorum gece gündüz .bazen soluma yattığım da çok hafif pit pit ederdi sol kasigima . Meyve suyu tatlı birsey içip solunuza yatıp dinleyebilirsiniz ama inanin sizin kadar bende çok endişe etmiştim sabırlı ve paniği Bi kenara bırakıp bekledim :))
umena Kevser29k haftanız düzenli hissetmeye müsait bence bir iki saat daha bekleyin etmezse her ihtimale karşı doktora gidin
Sersel_15 Bazen bütün gün benimde hareket etmiyordu yorulduysan ondan olabilir kafana takarsan psikolojik olarak hisseder takmamaya çalış güzel şeyler düşün tatlı ye sevdiğin şeyleri ye
Kevser29k Bilmiyorum kızlar oynadigini hissederim diye aklım hep karnında ama yok tatlı pek işe yaramiyor bende. Başka ne yapabilirim ?
Aynenkanka Kevser29k canım bi duş al, soluna doğru yat bişeyler atıştır karnını okşa oynar 🥹 biz yorulunnca onlar da yoruluyor
Kevser29k Hadi inslalah kızlar şimdi bı portakal suyu sıkıp içeceğim hareketini bı hissetmem dünyalar benim olacak 🧡