Tugce222 Bebebebe ben 1. Doğumumu orda yaptim jale dal ağca da çok memnun kaldım ben ama şuan jale hanim acibademde
Tugce222 Şuan kiz kardeşim o hastanede çocuk bölümünde çalışıyor oda bana o ismi söyledi iyi bir doktormus evet bakalim bende oraya gecebilirim