Semagnydi Kızlar selam 33 haftada doğum konuşurken bel fıtığı şüphem var o yüzden bel fıtığı olan normal doğum yapamazmış doktor mr istedi daha önceden çektiren var mı?
hulyaakgn34- Ben 30 lu haftalarımda çektirmiştim 32 den sonrasında çekiyorlar ilaçlı mr hariç o yasak şükür bi problem vs yaşamadım