Canım biz ne dersek diyelim sen yaşadığını biliyorsun, başkasının demesiyle de maalesef bi anda iyi olmuyoruz, sana tavsiyede bulunacağım şey şu; kötüyü insan kendi çağırır, güzel düşünürsen güzel olur kötü düşünürsen kötü, evet zor, ama zorlamalısın kendini kötüyü çağırmayarak. Ve doktorunla bu hissiyatını konuşmanı tavsiye ederim 🌸 Ve inşirah süresini dinle akşamları bebeğine de dinlet 🌸