Hanımlar merhaba
Bebeğimin 5 günü vardı ama bix sancilaniyorduk iki gündür iyice artmıştı dün gece de baya bir arttı nefes almakta.zorlandim biraz yürüyüş yaptım otur kalk yaptım
Sabaha nişanım geldi biraz daha hareketlerden yaptım duşa girdim 12 de hastsneye gittik 3 4 cm açıklık var eve git dediler eve gittim temizlik yaptım otur kalk yaptım tekrar duşa girdim ve bir anda ıkınma isteği gelince hastaneye geldim 9 cm açıklık vardı bir saatte 9 cm cikti açıklık çatala aldılar bebeğin kafası göründü hemn doğum başladı hep normal doğum istiyorum diyordum Rabbime binlerce şükür normal doğum yaptım hepinize duacı oldum üç ikinmada bebeğim kucağıma geldi çok şükür 3750 Gr doğdu ikimizde iyiyiz şuan bende kan düşüklüğü olduğu için şuan hastsnedeyiz sabaha taburcu oluyoruz rabbim hepinixe böyle kolay doğum nasip eder inşallah 🤗🤲♥️