Nk06 Merhaba güzel annelerim bu hafta sizdeki değişiklikler neler ,ben çok sık idrara çıkıyorum küçük iki üç damla bile baskı yapıyor normal mi ,siz bu haftalarda neler yaşıyorsunuz
Bir_tirtilannesi Nk06 24+2 deyiz minik kızımla 🧚🏻♀️ bahsettiğiniz durum idrar yolu enfeksiyonu olabilir doktorunuza danışın ve bol su tüketmeye çalışın. Bu aralar iştahım açıldı bayağı doyduğumu hissetmiyorum pek nefes sorunu başladı 2 günden beri sanki aldığım nefes yetmiyormuş gibi geliyor bel ağrılarım arttı bacak ağrılarım arttı 😣 karnım büyüdü çorabımı bile zor giyiyorum 😮💨 önüm dışında herşey iyi gidiyor çok şükür 💕
Cihangirmom Nk06 bende aynı durumdayım mesanene baskı yapıyordur 😅ayrıca karnım çok büyüdü gerildi şişiyor yemekten sonra sağ sol kasıgım acıyor bazen canım çok tatlı istiyor karnım patlayacak resmen gerginlikten ama hala yiyesin var
beyzacmvrc Bir_tirtilannesi merhaba bende 24+1 im de.. bacak.aranizda kemiklerde bı ağrı var mı sizde çatı kemiği sanırım 🙄 bir iki haftadır var bende neredeyse. Bazen geçiyor gibi oliyor sonra tekrar oluyor yürürken yataktan kalkarken falan hissediyorum daha çok
Nk06 Bir_tirtilannesi benimde kız rabbim hayırla kucaklarımıza almayı nasip etsin 😍 Cuma günü idrar verdim temiz çıktı şükür arada oluyor işte benimde iştahım arttı şimdiye kadar kilo almadım ama şimdiden sonra alıcaz gibi 😀
Ahsenveannesi Bir_tirtilannesi ah magnezyum magnezyum uyuyamıyordum bacak ağrısından hep yorgundum d vit iyi geldi aman tahlil tütün eksikleri takviye edin ben hergun magnezyum ve decavot alıyorum yorgunluk bacak ağrısı geçti şükür
symozdag beyzacmvrc 26 haftalığız 2 haftadır bende de aynı durum söz konusu, sol tarafım çok ağrıyor acı mı ağrı mı çözemedim, yatarken kalkarken bi de resmen yürüyemiyorum
Nk06 Cihangirmom bana da mesaneye baskı yapıyor gibi geldi ,benim karnımda arada taş gibi oluyor ,böyle bebek sertleşiyor falan nefesim kesiliyor o an normal demek ki tek ben değilim 😂
Cihangirmom Nk06 yok yok normal ya ben detaylıya girdiğim de oradaki doktor demişti sürekli idrar ihtiyacı duyarsın falan diye o zamandan beri aynı 😅😅 o karın şişmesi zaten apayrı bişi sabah iniyor akşama kadar şişiyor daha neler görcez bakalım 😅🌸
Kucukcicek61 O dediğin şey bende hep oluyo sürekli enfeksiyonluyum galiba çünkü afedersjn akıntım hep yeşil yeşil oluyor öyle olunca. Haricen karnım çok sertleşiyor çok canımı yakıyor hareketlerim kısıtlanıyor huzursuz bacak sendromunu zirvede yaşıyorum bel sırt ağrıları ne ararsan var. En çok zorlayan karin sertleşmesi. Sanki sancım varmış gibi bi his. Hiç rahat yuruyemiyorum. 25 hafta bitiyor insallah
Mhtpflz Nk06 bendede aşırı gece 3 kere kalkıyorum baya baskı yapıyor yaklaşık bir ay önce idrar tahlili verdim bişey çıkmadı