Basakcum Kizlar 2. gebeligimin henuz basindayim ama yasadigim siskinlik hissi sebebiyle asiri rahatsizlik hissediyorum. Giydigim herseyden darlaniyorum, karnim surekli davul gibi ..Ilkinde hic boyle olmamisti. Var midir bu isin bir caresi?
FeyzaBkn Basakcum Benimde aynıydı aşırı şişlik vardı sanki 5 aylık hamile gibi doktor normal hormonlardan dolayı demişti ben daha hafif beslenince rahatlamıştım biraz daha
Birbebetoannesi Basakcum Bende öyle ilk bebeğimde böyle olmamıştım :( odaya girince bile daralıyorum , cam kapı açıyorum . Kıyafetler desen keza öyle
91mer Basakcum benimde öyleydi bir çaresi bulamadım :) 12 haftadan sonra düzeldim Amaa bende kabızlık problemi vardı ondan kaynaklı idi
Basakcum 91mer Yaa evet hakli olabilirsiniz. Bu ara karbonhidrat yedim biraz. Belki de o sebeple ekstra siskinlik yasiyorum
91mer Basakcum bende 12 haftaya kadar yaşadım kabızlık olduğundan baktım cok karbonhidrat besleniyorum bunlarda kaynaklı olduğuna baktım dikkat ettim düzeldim şükür