Fik Efnansena kendimce bırakacağım sanırım ya doktor çok iyi biri de yanlış anladı heralde beni zaten içtiğim OMEGA da aynı miktarda folik asit var
Meyvebicagi 36+3 olduk hala kullanıyorum. Vifolic marka olanı. Doğuma kadar kullan bırakma dedi hep. Değerlerimi toparlamaya baya etkisi oldu.