Hamileligin 13 haftasındayım ve 1 2 haftadır belimde aşaga kalcaya dogru bir gerilme baskı gibi bir agrı gibi birşeyler oluyor 2 gun once kontroldeydim doktorum birşey demedi fizyoterapi onerdi bebek iyi gelişiyor bir sorun yok ama benim gibi olan var mı