Seyma65 Kızlar 35.haftam bitiyor şükür fakat karnıma dokunduğumda bile çok acıyor sağa yatıyorum batıyor sola dönüyorum orada rahat uyuyamıyorum yürürken bile acıyo bunun sebebi bilen var mı ya da aranızda benim gibi olan
busegv Seyma65 benimde dıştan değil ama bir ara içten çok acıyordu sanki içerden parçalanmıs gibi özellikle gece uykumda oluyor bu durum. Doktorum suyun fazla olursa o da gerginlik yapar acıtır demişti
Mervesmt34 35+5teyim karnımda aşırı bi acı ve yanma var kasılma da var asla oturamıyorum ben de anlamadım neden böyle sanki karnımın dışı Bile acıyo yanıyo ☹️