Kvrck06 Kızlarrr kaçıncı haftada cinsiyet öğrendiniz ben 12 +4 oldum ama çok merak ediyorum cinsiyetini …
guzelanne01_ Kvrck06 12 haftalık gittim geç döllenmeydi haftasını yakaladı dedi doktorum 12+6 haftalık olarak baz alındı %99 erkek dedi
Mervvvever Kvrck06 cinsiyet için bişey diyebilir misiniz dedim söyledi ama bacak arasına falan baktı pozisyon olursa tahminde bulunabilir
guzelanne01_ Kvrck06 ben açıkcası şaşırdım canım kızımda 14 haftamda öğrenmiştim bu gebeliğimde erken öğrendim kızımda 12 yıl önceydi ama cihazlar gelişti pozisyon uygunsa doktor söylüyor şuan 22 haftalığız
Lazistan Ya normalde 11.12.haftalar da doktor söylüyor söylemese bile tahmini olarak kız yada erkek diyor eğer doktor söylemezse siz sorun hocam tahminen cinsiyeti nedir diye