Merhaba kizlar ben 17-6 haftalik hamileyim,Beni duwunduren durum Göbek Ne zaman çikiyor die?benim gobeyim hala icerde Arada Bir Parmami Saliyorum hafifce Temizlemek icin Icerde Gobusum Derinlikde bir az Ne zaman disari Cixikicak ki?kacinci Haftada?boyle durum Yasayan varmi?